COLÒNIES PRIMÀRIA 2026

Teníem moltes ganes d’anar de colònies. Bé, sempre en tenim, però aquest any era una mica especial: després de gairebé trenta anys gaudint de Castell de l’Areny, l’any passat vam estrenar casa nova, Les Tallades. És una casa amb unes instal·lacions exteriors àmplies, ben distribuïdes, amb espais de gespa, camps de futbol i de bàsquet... Tot molt idíl·lic, excepte per un petit detall: la pluja, que ens va acompanyar TOTS els dies de les colònies del 2025.
Per això, aquest any teníem encara més ganes d’anar de colònies... i, sobretot, de fer-ho sense pluja! I així ha estat. Si bé vam tenir dos moments de pluja i una pedregada intensa, el sol ens ha acompanyat cada dia. Quin plaer!
Aquest any, sí que hem pogut gaudir de la nova casa de colònies Les Tallades i de totes les seves instal·lacions exteriors. Ara sí: això han estat unes colònies com cal, 100% colònies!