UN LLARG VIATGE, EL VIDEOCLIP

El trimestre passat vam estudiar el sistema solar. Vam aprendre moltes coses i les hem volgut compartir amb tots vosaltres. Ho hem fet d’una manera molt i molt divertida: UN VIDEOCLIP!
Vam iniciar el procés buscant una cançó que agradés a tothom. Finalment, vam triar “La nòria”, de Stay Homas. Després va venir el moment més complicat: la creació de la lletra. Vam passar molts dies buscant com encaixar tota la informació que volíem transmetre en els diferents versos de la cançó. La part següent va ser fàcil i divertida: aprendre’ns la nostra pròpia cançó. En aquest procés, ens va ajudar la Maria de Música. Gràcies!
Fins aquí, tot molt maco i casolà, però llavors van venir les sorpreses.
D’una banda, vam tenir l’oportunitat d’anar a gravar la cançó en un estudi de veritat! L’escola de música Jam Session ens va obrir les portes de casa seva i vam poder viure una experiència única. En Pere Aguilar ens ho va posar molt fàcil i va quedar una gravació espectacular.
D’altra banda, va venir un noi que es dedica al món audiovisual a gravar la imatge del videoclip. Vam passar tot un matí fent els diferents plànols que havíem dissenyat nosaltres mateixos. Estàvem eufòrics... Ja ho podreu veure a l’escena final del videoclip.
En resum, hem vist que fer un videoclip no és cap broma: necessita esforç, dedicació i moltíssima imaginació.
Esteu preparats i preparades per veure’n el resultat?
ENDAVANT!